משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

איך לצבוע את השיער בבית: טיפים, טריקים והמלצות

צביעת שיער, היא דרך פופולארית וקלה לשדרוג המראה. נשים וגברים רבים המעוניינים לצבוע את השיער, ניגשים באופן טבעי למספרה ומבלים שם שעות ארוכות עד להשגת הצבע הרצוי.

כיום, לא צריך להכיר את רזי המקצוע כדי להצליח לצבוע את השיער בבית. עם קצת סבלנות, מחקר מקצועי והכנה טובה, כל אחד ואחת יכולים לצבוע את השיער לבד בבית בצורה מקצועית ויעילה.

במאמר זה, נספק טיפים והמלצות מקצועיים לצביעת השיער בבית.

צבעי שיער

טיפים לצביעת שיער בבית

לפני שמתחילים לצבוע את השיער לבד בבית, חשוב להקפיד על כמה דברים כדי להשיג תוצאה מקצועית. הנה כמה טיפים מקצועיים שיסייעו לכם בתהליך:

1. התאמת צבע- צביעת שיער מקצועית מתחילה בהתאמת הגוון המדויק לצבע השיער והפנים. ההמלצה המקצועית היא לבחור בגוון שישלים וישתלב בטבעיות, עם צבע העור.

2. סוג הצבע- יש הבדלים בין הפורמולות של הצבעים המקצועיים בהם משתמשים במספרות לבין צבע שיער מומלץ לצביעה בבית שניתן להשיג בחנויות השונות.

3. הקדשת זמן לקריאת ההוראות- חשוב לוודא כי כל השלבים הכרוכים בצביעה מובנים לחלוטין. להבטיח צבע אחיד וכיסוי מקסימלי, יש לעקוב אחר ההוראות בקפידה.

4. בדיקת אלרגיות-  אין דבר כזה צבע לשיער מומלץ לכולם, מאחר וכל צבע מורכב מפורמולה אחרת. כמו בכל מוצר קוסמטי, חשוב לבצע בדיקת אלרגיה על ידי צביעה של חלק קטן בשיער שאחריה, ממתינים 48 שעות כדי לבדוק אם יש תופעות לוואי. אם אין תופעות לוואי, אפשר לצבוע את שאר השיער.

5. הגנה על העור והבגדים- מומלץ לשמור על האוזניים ועור הפנים הצמוד לקו השיער בזמן הצביעה עם שקיות ייעודיות או אפילו וזלין או קרם לחות סמיך. בנוסף, מומלץ ללבוש בגדים ישנים או לשים כיסוי על הבגדים, כדי שלא יתלכלכו.

6. אביזרים- כיום, ניתן לרכוש ערכת צבע לשיער איכותית ומקצועית הכוללת כפפות, קערת ערבוב ומברשת אפליקטור. מומלץ להצטייד גם בטיימר שיתריע מתי לשטוף את הצבע מהשיער.

7. עבודה על שיער נקי- כדי שהצבע ייתפס כמו שצריך לשיער, חשוב לוודא שהשיער נקי מלכלוך ושומן.

8. עבודה מדויקת- חשוב לעבוד לאט ולדייק ככל האפשר בכל שלב ושלב. מתחילים בצביעת השורשים הצמודים לשביל ואז עוברים לצביעת השורשים והשיער בכל הראש.

שאלות נפוצות על איך צובעים שיער בבית

כמה זמן צבע מחזיק על השיער?

עמידות הצבע תלויה בכמה פרמטרים ובניהם סוג השיער, סוג הצבע ותדירות החפיפות. כדי להבטיח שהצבע יהיה כמה שיותר עמיד, יש לעבוד רק על שיער נקי ולמרוח אותו באופן יסודי על כל השיער.

האם אפשר לעשות גוונים בבית?

כן, צביעת שיער גוונים בבית לגמרי אפשרית. ככל הנראה יהיה צורך לשלב שני גוונים על מנת לנטרל את הגוונים השונים בשיער. בנוסף, חשוב לעקוב באדיקות אחר השלבים בתהליך כדי שהגוונים ישתלבו בטבעיות עם שאר השיער.

באיזו תדירות אפשר לצבוע את השיער?

מומלץ להמתין לפחות 4-6 שבועות אחרי צביעה כדי למנוע נזק לשיער. צביעת השיער היא תהליך כימי שאם מבצעים בפרקי זמן קצרים, עלול לגרום ליובש, שבירת השיער וקצוות מפוצלים.

איך לצבוע שיער חום כהה לבהיר?

ראשית, חשוב להבין שהדיוק בבחירת הצבע הוא קריטי וכמובן, שיש לבחור בצבע בהיר כמו בלונד או חום בהיר.

איך לצבוע לבלונד בבית?

בלונד זהו שם כולל לגוונים שונים (בלונד בהיר, בלונד פלטינה..). בחירת הגוון המדויק היא קריטית מכיוון שתת הגוון של הצבע משפיע על המראה הסופי. לכן, חשוב לבחור בגוון המשתלב עם צבע העור וצבע העיניים ויאיר את הפנים.

איך לצבוע את השיער בבית?

צביעת שיער בבית יכולה להיות דרך קלה, מהנה ואף חסכונית לשדרוג המראה מבלי לבקר במספרה.  כל עוד עוקבים אחר ההוראות בקפידה, משתמשים בכלים ובטכניקות הנכונות ובוחרים את הצבע המתאים, ניתן להשיג תוצאות יפיפיות.

אנו במרכז השיער מבית עדי אשכנזי, מתמחים במכירת ציוד שיער וחומרים מקצועיים ואיכותיים למספרות וללקוחות פרטיים, מבית המותגים המובילים בארץ ובעולם.

אצלנו, כל לקוח מקבל מוצרים וציוד בהתאמה מושלמת לשיער ולצרכים האישיים שלו.

להתייעצות עם המומחים שלנו ולמענה על שאלות, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 09-7651665 או 054-8081800.

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

איך לצבוע את השיער בבית: טיפים, טריקים והמלצות