משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

איך לשקם את השיער בבית – המדריך המלא

השיער הוא חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני ומהזהות של אדם, לכן כאשר הוא אינו במיטבו הדבר עשוי לפגוע בביטחון העצמי ולהקשות על השגרה. טיב השיער אומנם מושפע מגנטיקה אך עשוי להשתנות או להיפגע ממגוון סיבות ביניהן פגיעה כימית, חשיפה רבה לחום או שימוש בתכשירים לא מתאימים.

בהתאם, בעולם האסתטיקה והיופי כיום, חברות רבות מקדישות את משאביהן למציאת פתרונות ארוכי טווח לשמירה על השיער ולטיפוחו. עם זאת, לעיתים קשה לדעת באיזה מוצרים לבחור שיתאימו בדיוק לסוג השיער ולצרכיו.

למרבה המזל, קיימים כמה טיפים וכללים לבחירת התכשירים הנכונים לשיער ולתחזוקה יומיומיות שלו מפני נזקים חיצוניים.  כך היכרות עם המוצרים הנכונים עשויה לסייע להבראתו ולחיזוקו של השיער ולהבטיח שיער יפיפה ובריא.

היכרות עם גורמים מזיקים

על מנת לדעת איך לשקם שיער, הכרחי תחילה להכיר גורמים לפגיעה, דילול וייבוש של השיער. הנה מספר גורמים הפוגעים בשיער:

  • חשיפה לשמש: קרני UV יכולות לגרום לשיער להתייבש, להתבהר ולסבול מקצוות מפוצלים. קרניים אלו מפרקות את חומצות האמינו המצויות בשיער ובכך הופכות אותו לחלש ובלתי עמיד.
  • חשיפה לכימיקלים: פעולות כמו צביעה או החלקה שנעשה בהן לרוב שימוש בחומרים כימיים עוצמתיים עשויים לגרום לשיער להיות יבש, פגום, וחסר ברק. בנוסף, יש לשים לב להגנה על השיער בים ובבריכה כיוון שגם באלו חומרים כמו מלח וכלור שעשויים לפגוע בשיער ולייבשו.
  • שימוש בחומרים/מוצרים לא נכונים: שימוש במוצרים שאינם מתאימים לסוג השיער ואופיו וכן שימוש לא נכון במוצרים עצמם, עשוי לפגוע בשיער. לדוגמה, שימוש במברשת בעלת שיניים קשות על שיער עדין יכולה לגרום לשיער להישבר בקלות ולהידלל.
  • תזונה לקויה: תזונה לקויה יכולה גם היא לגרום לשיער להפוך דליל וחסר ברק כיוון ששיער זקוק לחלבונים, ויטמינים ומינרלים כדי להיות בריא וחזק.
  • מחלות: מחלות שונות, שינויים הורמונאליים ונטילת תרופות מסוימות יכולות לא אחת לגרום לשיער לנשור או להיפגם. לכן חשוב להתייעץ עם הרופא במידה וסובלים משינויים דראסטיים בטיב השיער.
  • גורמים גנטיים: ישנם אנשים שנולדים עם שיער הנוטה להידלל עם הגיל או שיער חלש ודל יותר מהנורמה וזאת בשל גורמים גנטיים. תמיד ניתן לחזק את השיער ולטפחו אך חשוב לזכור שבאופן טבעי מתאפיין בתכונות מסוימות.

איך לשקם את השיער – כללי יסוד

  • לחפוף כמה שפחות:חפיפה תכופה מדי עלולה להסיר את השמנים הטבעיים מהשיער ולגרום לו ולקרקפת להיות יבשים ומגרדים. מומלץ לחפוף את השיער כמה שפחות אך בהתאם לצורך.
  • שימוש במוצרים הנכונים: חשוב להשתמש במוצרי טיפוח שיער איכותיים ומתאימים לסוג השיער. מומלץ להתייעץ עם מעצב שיער מקצועי כדי לקבל המלצות אישיות למוצרים המדויקים לשיער ולצרכיו. רצוי להיעזר בשגרת טיפוח מקיפה ולשלב גם קרם , מסכות ואמפולות כטיפול משלים.
  • הגנה מהשמש:קרני השמש עלולות לגרום לשיער להפוך ליבש וחסר ברק. לכן, מומלץ להשתמש במסכת הגנה לשיער או לכבוש כובע לפני יציאה מהבית.
  • להימנע מתכשירים כימיים: שימוש בתכשירים כימיים, כגון צבע לשיער, הבהרה והחלקות כימיות, עלול לפגוע בבריאות ובמראה השיער. מומלץ להשתמש בתכשירים אלו באופן מושכל, להתייעץ עם איש מקצוע לפי שימוש ולהקפיד על טיפולים משקמים בין לבין.
  • תזונה בריאה: תזונה בריאה ומאוזנת מספקת לשיער את החומרים המזינים הדרושים לו לבריאות, חוזק ולצמיחה תדירה. לשם כך, מומלץ להקפיד על צריכה מספקת של חלבון, ויטמינים ומינרלים, ולבצע בדיקות קבועות ליתר ביטחון.
  • טיפולים מקצועיים: טיפולים מקצועיים לטיפוח, כגון מסאז’ קרקפת, מסיכות טיפוליות וייעוץ, יכולים לעזור לשקם שיער פגום ולשפר את מראהו. רצוי לבחור באנשי מקצוע מנוסים המציעים טיפולים עם חומרים איכותיים.

איך להבריא את השיער – חברות שכדאי להכיר

לכל מי שתוהה איך משקמים שיער, קיימים מספר מותגים וחברות שמומלץ להכיר:

  • K18– המותג K18 הוא מותג חדש יחסית שמתבסס על טכנולוגיה חדשנית המאפשרת תיקון ושיקום מולקולרי של השיער בתוך דקות בלבד. המוצרים של המותג מתאימים לכל סוגי השיער, כולל שיער צבוע, יבש, דק, או פגום, ומיוצרים מ- 100% רכיבים טבעיים.
  • אולאפלקס – המותג אולאפלקס למוצרי טיפוח שיער הוא מותג מוביל בעולם שמתמחה בשיקום שיער פגום. המוצרים של המותג מבוססים על טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לחבר את שרשרות הקרטין השבורות בשיער, מה שמחזיר לשיער את החוזק, הזוהר, והגמישות שלו.
  • לאסיו – המותג לאסיו הוא מותג מקצועי בינלאומי שמתמקד בטיפולי קרטין משקמים לשיער. המוצרים של המותג מבוססים על קרטין טהור, חלבון חיוני לשיער בריא. הקרטין הטהור מצפה את השערה ועוטף אותה לאורך זמן בשכבת הגנה, מה שמעניק לשיער מראה בריא ומגע רך ונעים.

שיער בריא ויפה הוא תוצאה של טיפוח עקבי ושימוש מחושב במוצרים המתאימים לשיער ולצרכיו. הקפדה על כמה כללים יומיומיים משמעותית לבריאות השיער ונהיית אפקטיבית אף יותר בשילוב המוצרים הנכונים. חשוב להשקיע במוצרים איכותיים ולשמור על השיער כדי ליהנות ממראה בריא וחזק.

כל המוצרים זמינים באתר לרכישה מהירה ובטוחה. המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ. אם אתם מתלבטים, תוכלו להתייעץ איתנו עוד היום בכל נושא או שאלה בטלפון 09-7651665 ואשמח לעמוד לשירותך!

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

איך לשקם את השיער בבית – המדריך המלא