משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

החלקה ביתית – המלצות ומידע נוסף

נשים רבות בוחרות להחליק את שיערן. הסיבה לכך היא ששיער חלק תמיד נראה מסודר וניתן לעצב אותו בקלות, דבר אשר חוסך זמן רב בהתארגנות הבוקר. ניתן לבצע החלקה מקצועית במספרות, אך לא רק. כיום, נשים לומדות איך לעשות החלקה בבית ומתנסות זאת בעצמן. מהי החלקת שיער ביתית? איך עושים החלקה? כל התשובות במאמר זה.

החלקת שיער בבית – יתרונות

החלקת שיער ביתית מומלצת בשל מספר יתרונות:

  • נוחות וזמינות – אתן ודאי עסוקות בשגרת החיים העמוסה, כך שייתכן שאין לכן זמן לבלות שעות במספרה. החלקת שיער ביתית יכולה להתבצע בכל זמן ומקום שתבחרו לעשות אותה.
  • חסכוןהחלקה ביתית חוסכת עלויות מיותרות. מחירה של ערכת החלקה ביתית זול משמעותית מהעלות של החלקה מקצועית במספרה.
  • תוצאות טובות – חשוב לומר כי כיום ישנם תכשירים מתקדמים באמצעותם ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר ולעיתים בדיוק כמו התוצאות שהושגו במכוני יופי ומספרות. זאת ועוד, יש לציין כי החלקה בבית מתבצעת ללא סיכון וללא פגיעה בשיער.

איך עושים החלקה ביתית?

נשים רבות חוששות ותוהות איך עושים החלקה בבית? אם כך, חשוב לומר כי החלקת שיער בבית אינה מסובכת ודומה לפעולה של צביעת שיער בבית באופן עצמאי. בדומה לצביעת שיער, חשוב לכסות כל קבוצת שיער בחומר אך מצד שני לא למרוח יותר מדי. בשונה מצביעת שיער,  כאשר מבצעים החלקה ביתית מומלצת שמירה על שורשי השיער. כלומר, אין למרוח את המוצר ישירות על השורשים אלא במרחק של כסנטימטר מהם בלבד. הנה מספר טיפים נוספים:

  • הנחייה – לפני ביצוע החלקת שיער בפעם הראשונה, כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע במקום בו רכשתם את הערכה, כך שתוכלו לקבלת מידע והכוונה כיצד לבצע את התהליך. שיטת ההחלקה דומה בכל הערכות, אך כל החלקה חייבת להתבצע לפי סדר פעולות מסוים וחשוב להכיר את שלבי התהליך בנפרד.
  • כלים – דאגו מראש שיהיו לכם כלים שיקלו על ביצוע ההחלקה כמו: כפפות חד פעמיות, קערות קטנות, פורמולה למריחה, מייבש שיער, מחליק שיער חשמלי איכותי וכל ציוד אחר הנדרש לפי ההוראות על האריזה.
  • שטיפה – לאחר זמן המתנה, כאשר החומר על השיער, יש לשטוף היטב כדי להסירו. אין להשתמש בשמפו או בחומרי הזנה אלא אם כן בהוראות השימוש נכתב כך. ברוב הערכות להחלקת השיער, השטיפה נעשית במים בלבד.
  • שמירה על השיער –יש לטפח ולהזין באופן שגרתי שיער שעבר החלקה, זאת כדי לשמור על בריאותו לאורך זמן. לשימור וטיפוח השיער חשוב מאוד להשתמש במסכת הזנה ובמוצרי טיפוח המחזקים אותו ושומרים על המראה החלק והיפה שלו. חשוב להימנע מפעולות הגורמות לנזק להחלקת השיער. למשל, אין להשתמש בתכשירים המכילים מלחים לטיפול בשיער שעבר החלקת קרטין או לאיסוף השיער לאחר החלקה יפנית.

החלקה ביתית – המלצות

החלקת קראטין (או החלקה משקמת) כוללת קרטין, שהוא אחד המרכיבים החשובים במבנה השיער. הפורמולה נצמדת למעטפת השיער, מזינה, מצפה אותה בחלבון החיוני שלה ומחזירה לשיער את הברק הטבעי שלו. קראטין ניתן למצוא במוצרים כגון: מסכות לשיער, שמפו לשיער, סרומים לשיער, אמפולות לשיער ועוד. חשוב לציין שהחלקת קרטין מחליקה את השיער עד לשבעים אחוז ודורשת ייבוש מלא בכל שטיפת שיער על ידי שימוש במחליק שיער חם. החלקת קראטין אינה קבועה, נמשכת לתקופה של 3 עד 4 חודשים ולאחר מכן יש לחזור על ההחלקה.

ערכות להחלקה ביתית – רק אצל המומחים בתחום

אם אתן מעוניינות להחליק את שיערכן בצורה עצמאית – הגעתן למקום הנכון. מרכז השיער מבית עדי אשכנזי מתמחה במכירה של ציוד למספרות ומוצרים איכותיים לטיפוח השיער ממיטב המותגים בארץ ובעולם. אנו מעמידים מבחר רחב של מוצרי שיער מקצועיים ואיכותיים לרשות לקוחות פרטיים, מספרות ומעצבי שיער מהמובילים בארץ. אנו שמים דגש על שיווק מוצרים ברמה גבוהה וכן על יצירת התאמה אישית מלאה בין סוג המוצר לסוג השיער. מלבד מוצרים באיכות חסרת פשרות והתאמה מושלמת לשיער, כל המוצרים שלנו נמכרים במחירים משתלמים במיוחד.

כל המוצרים זמינים באתר לרכישה מהירה ובטוחה. המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ. תוכלו להתייעץ איתנו לגבי החלקת שיער ביתית ומוצרים משלימים. לכל נושא או שאלה, התקשרו עוד היום לטלפון 09-7651665 ואשמח לעמוד לשירותך!

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

החלקה ביתית – המלצות ומידע נוסף