משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

מוצרי שיער וטיפוח לגבר – כל מה שצריך עיצוב שיער לגבר

אם בעבר טיפוח השיער היה נחלתן של הנשים, הרי שכיום ישנו מגוון רחב של מוצרי שיער לגבר. חשוב לזכור כי גם אם אתם מקפידים על תספורת, זה לא יועיל אם השיער לא מטופל כראוי. כלומר, גם שיער גברים זקוק לתחזוקה שוטפת. שגרת טיפוח שיער לגבר זהה לזו של נשים, עם כמה וריאציות. כדאי שתדעו שעם מוצרים איכותיים, התסרוקת תחזיק מעמד זמן רב יותר ותראה טוב כמו שהיא אמורה להיות. איך שומרים על השיער? אילו מוצרי טיפוח ועיצוב שיער גברים קיימים? איך לעצב את השיער לגבר? כל התשובות במאמר זה.

שגרת טיפוח לגבר – טיפים מנצחים

  • הימנעו משטיפת יתר של השיער – טעות נפוצה שביצע כל גבר היא שטיפת שיער לעתים קרובות למדי. הגבילו את שטיפת השיער לפעמיים או שלוש בשבוע. שטיפת השיער בצורה זו תבטיח את בריאות השיער ותמנע אובדן של שמן אתרי מהקרקפת.
  • ייבוש השיער– שיער רטוב נוטה להיות חלש יותר ופגיע לנזק. לכן, כדאי להימנע משפשוף השיער לאחר שטיפתו מכיוון שזה יוביל לשבירת השיער. בנוסף, כדאי להימנע משימוש במייבשי שיער בצורה אינטנסיבית. אם אתם משתמשים במייבש שיער, הקפידו לשמור אותו על חום נמוך.
  • תספורת – כדי לשמור על שיער מסודר ומטופח, כדאי להסתפר כל 4-6 שבועות.
  • מצב בריאותי – בריאות השיער היא השתקפות של אורח החיים של האדם. כאשר מדברים על שגרה בריאה, מתכוונים לתזונה נכונה, שתיית מים, אימוני ספורט, מנוחה והימנעות ממצבי לחץ.

תכשירים לשיער לגבר

חשוב לזכור כי מוצרי השיער הנכונים יכולים לגרום לשיער להיראות בריא ומלא ברק. כאמור, כיום ישנו מגוון רחב של מוצרים לשיער לגבר כך שלעיתים אפילו ניתן להתבלבל מההיצע. כלומר, מציאת המוצר או שילוב המוצרים הטובים ביותר לשיער יכול לארוך זמן. כמובן שקל להיצמד למוכר והבטוח, אך עם התקדמות בטיפוח הגברים, מעולם לא היה זמן טוב יותר לצאת מאזור הנוחות ולהרחיב את אפשרויות עיצוב התסרוקות. עם זאת, לא כל מוצר יעבוד עבור כל סוג שיער או כל סגנון. חלק ממוצרי עיצוב שיער גברים מתאימים יותר לשיער חלק דק, בעוד שאחרים עובדים בצורה הטובה ביותר על שיער עבה.

מוצרי עיצוב שיער לגבר

ישנם מגוון רחב של מוצרים לעיצוב וטיפוח השיער לגברים. כדאי לבחור את המוצרים בהתאם לסוג השיער ולצורך שלכם. חשוב לומר כי קצרה היריעה במאמר זה מלהרחיב על כל הסוגים, אך הנה מספר מוצרים שכדאי שתכירו:

  • וקס – וקס לשיער הוא אופציה מצוינת לגברים עם שיער עבה. ניתן להשתמש בווקס על שיער יבש כדי להוסיף יותר מרקם וליצור מראה רשלני יותר. וקס מעניק לשיער ברק בינוני עד גבוה ואחיזה קלה יותר.
  • חימר – לווקס יש יותר ברק ופחות אחיזה. חימר לשיער הוא בדיוק ההפך – גימור מט ואחיזה גבוהה יותר. בדומה לווקס, החימר נועד ליצירת תסרוקות שונות. זוהי אופציה טובה יותר לגברים עם שיער דק וחלק שנוטה ליפול כי יש לו יותר אחיזה טוב משל וקס. כדאי למרוח את החימר בשורשים מאחר ומריחת חימר על כל השיער תכביד על המראה. אם השיער שלכם כבר שמנוני ומבריק באופן טבעי, חימר הוא אופציה מצוינת לעזור להפחית חלק מהברק.
  • קרם –קרמים מורכבים בדרך כלל משמנים וחומצות אמינו המספקים מראה טבעי חזק אך גמיש. חלקם פועלים גם כמרכך בכך שהם מסייעים בהוספת לחות לשיער. קרם שיער הוא אופציה מצוינת לגברים עם שיער דליל או דק שלא אוהבים להשתמש בווקס.

אם אתם מעוניינים במוצרים איכותיים לטיפוח השיער– הגעתם למקום הנכון. מרכז השיער מבית עדי אשכנזי מתמחה במכירה של ציוד למספרות ומוצרים איכותיים לטיפוח השיער ממיטב המותגים בארץ ובעולם. אנו מעמידים מבחר רחב של מוצרי שיער מקצועיים ואיכותיים לרשות לקוחות פרטיים, מספרות ומעצבי שיער מהמובילים בארץ. אנו שמים דגש על שיווק מוצרים ברמה גבוהה וכן על יצירת התאמה אישית מלאה בין סוג המוצר לסוג השיער. מלבד מוצרים באיכות חסרת פשרות והתאמה מושלמת לשיער, כל המוצרים שלנו נמכרים במחירים משתלמים במיוחד.

כל המוצרים זמינים באתר לרכישה מהירה ובטוחה. המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ. אם אתן מתלבטות, תוכלו להתייעץ איתנו עוד היום בכל נושא או שאלה בטלפון 09-7651665 ואשמח לעמוד לשירותך!

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

מוצרי שיער וטיפוח לגבר – כל מה שצריך עיצוב שיער לגבר