משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

נשירה אחרי לידה – מהם הגורמים ואיך מטפלים?

נשירת שיער אחרי לידה היא מצב שכיח וזמני אשר עובר לאחר תקופה. אצל רוב הנשים, השיער יצמח בחזרה למלאות המקורית שלו. איך שיער צומח? מהי נשירת שיער לאחר היריון? מהם הגורמים לתופעה זו? ומהו טיפול בנשירה לאחר לידה מנצח? כל התשובות במאמר זה.

איך שיער צומח?​

שיער צומח מנקבוביות קטנות בעור בקרקפת הנקראות זקיקים. במשך כל חייו של האדם, השיער גדל ונושר ללא הרף. למחזור צמיחת שיער שלושה שלבים שחוזרים על עצמם לאורך כל החיים: הראשון, שלב האנאגן הוא השלב של צמיחת שיער פעילה. זה יכול להימשך בין שנתיים לשש שנים. רוב השיער (85% עד 90%) נמצא בשלב זה בכל זמן נתון. השני, שלב הקטגן הוא שלב מעבר קצר בו זקיקי השיער מתכווצים. השלישי, שלב הטלוגן, הוא שלב מנוחה שנמשך כשלושה חודשים. לאחר מכן, הזקיק משחרר את השיער והשיער נושר.

נשירה אחרי לידה – כמה זמן ואיך נראית התופעה?

ודאי לא פעם סבלתן מנשירת שיער. אולם, נשירה לאחר לידה שונה. אתן ודאי תוהות כיצד מתרחשת נשירת השיער לאחר לידה? התשובה לכך היא שהורמוני הריון גורמים לשערות רבות בשלב הגדילה (אנאגן) להיכנס פתאום לשלב המנוחה (טלוגן). לכן, כמה חודשים לאחר מכן, נשים רבות חוות נשירה אינטנסיבית. בדרך כלל יש 80,000 עד 120,000 שערות על הקרקפת וישנה נשירה של עד 100 שערות ביום. בנשירת שיער לאחר לידה, נשים מאבדות יותר מ-100 שערות מדי יום. למרות שזה לא נעים לאבד שיער, חשוב לזכור כי נשירת השיער לאחר לידה היא זמנית בלבד. הנשירה צריכה להימשך פחות משישה חודשים. למעשה, השיער אמור לחזור להיות מלא עד שהתינוק מגיע לגיל שנה.

מהם הגורמים לנשירת שיער לאחר לידה?

נשירת שיער נגרמת כתוצאה משינויים הורמונים המתרחשים במהלך ואחרי ההיריון. שינוי בהורמון האסטרוגן גורמים לנשירת שיער לאחר לידה. בשליש האחרון של ההריון, רמות האסטרוגן בגוף האישה עולות, לכן זה מונע נשירה של שיער. ייתכן שבתקופה זו נשים רבות יהנו משיער שופע ועבה. אולם, לאחר הלידה, רמות האסטרוגן יורדות. לכן, זה גורם למספר רב של שערות להיכנס לשלב המנוחה של צמיחת השיער. לאחר מספר חודשים, השיער שנכנס לשלב המנוחה (טלוגן) נושר. חשוב לומר כי כאשר מדברים על נשירה לאחר לידה, טיפול טוב יוכל לסייע בשמירה על השיער.

נשירה אחרי לידה – טיפול

אין טיפול בנשירה אחרי לידה, אך הטיפים שיוצגו כאן יוכלו לעזור ביצירת מראה שיער מלא ולמנוע נשירת שיער ונזקים נוספים.

  • טיפול נכון – כדאי לטפל בשיער בזהירות. כלומר, יש להיות עדינים שטיפת וסירוק השיער. כדי למנוע נזק, השתמשו בהגדרות חום נמוכות יותר במייבשים לעיצוב השיער. בנוסף, כדאי להימנע משיער אסוף בצורה הדוקה או צמות. תסרוקות אלו יכולות להוסיף מתח לשיער ולהוביל לנשירת שיער רבה יותר.
  • תספורת – ניתן לנסות תסרוקות שונות. תספורת קצרה יותר עשויה להעניק לשיער מראה מלא יותר.
  • ערכות ייחודיות – ערכות אלו מכילות אמפולות. תוכנית טיפולים זו ממריצה את הקרקפת וגורמת להזנה והגנה על שורשי השיער ולחיזוק סיב השיערה.
  • מוצרים איכותיים לטיפוח השיער – נסו לבחור שמפו ומרכך שמוסיפים נפח וצורה לשיער. ייתכן שתצטרכנה להתנסות במספר מוצרים כדי למצוא מוצרים שמתאימים ביותר לסוג השיער שלכן.

חשוב לומר כי כיום יש מגוון רחב של מוצרים, אך כדי להתאים את המוצר בצורה מיטבית לצורך שלכן, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מבינים בתחום. אם אתן מעוניינות במוצרים איכותיים לטיפוח השיער לאחר הלידה – הגעתן למקום הנכון. מרכז השיער מבית עדי אשכנזי מתמחה במכירה של ציוד למספרות ומוצרים איכותיים לטיפוח השיער ממיטב המותגים בארץ ובעולם. אנו מעמידים מבחר רחב של מוצרי שיער מקצועיים ואיכותיים לרשות לקוחות פרטיים, מספרות ומעצבי שיער מהמובילים בארץ. אנו שמים דגש על שיווק מוצרים ברמה גבוהה וכן על יצירת התאמה אישית מלאה בין סוג המוצר לסוג השיער. מלבד מוצרים באיכות חסרת פשרות והתאמה מושלמת לשיער, כל המוצרים שלנו נמכרים במחירים משתלמים במיוחד.

כל המוצרים זמינים באתר לרכישה מהירה ובטוחה. המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ. אם אתם מתלבטים, תוכלו להתייעץ איתנו עוד היום בכל נושא או שאלה בטלפון 09-7651665 ואשמח לעמוד לשירותך!

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

נשירה אחרי לידה – מהם הגורמים ואיך מטפלים?