משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

המדריך המלא לבחירת מחליק מקצועי לשיער

שיער חלק, מסודר וגולש זהו חלומן של נשים רבות. מחליק זהו מכשיר חשמלי להחלקת ועיצוב השיער בקלות ובמהירות. הוא בנוי משתי פלטות בציפוי טיטניום או קרמי, המתחממות לטמפרטורה הרצויה ובמגע עם השיער מחליקות אותו.

בשוק, קיימים מגוון מחליקי שיער מומלצים המציעים אפשרויות רבות לעיצוב השיער כמו החלקה, בייביליס ועוד. כדי לא להזיק לשיער, יש להשתמש במחליק בזהירות ובצורה נכונה על שיער נקי ויבש ולעבור על כולו בעדינות מהשורשים ועד לקצוות.

במדריך זה, נסקור מחליקים מומלצים לסוגי שיער שונים וניתן טיפים והמלצות לבחירת המחליק הכי טוב.

Cstyle, Glamour Paisley, Big Wave 34 קמפיין C1

טיפים לבחירת מחליק שיער מומלץ

כמו בכל רכישת תכשיר קוסמטי או מכשיר חשמלי, גם בבחירת מחליקי שיער יש לקחת בחשבון מספר גורמים:

סוג שיער

סוגי שיער שונים דורשים עיצוב בטמפרטורות שונות, כמו גם מחליקים עם פלטות בציפויים שונים.

מחליק שיער לשיער עבה ומתולתל יוכל להגיע לטמפרטורות גבוהות ויהיה בעל פלטות רחבות. לעומת זאת, מחליק לשיער דק יעשה עבודה מצויינת בטמפרטורות נמוכות יותר ועם פלטות צרות יותר.

איכות הפלטות והציפוי שלהן

לאיכות הפלטות ולסוג הציפוי שלהן, יש חשיבות מכרעת בעבודת המחליק, מכיוון שהיא משפיעה על אופן החלקת השיער. מחליק עם פלטות בציפוי קרמי יחליק את השיער בקלות ובאופן מיטבי, מכיוון שהפלטות מפזרות את החום באופן שווה, מפחיתות קרזול ונזקים ועוברות בצורה חלקה יותר על השיער.

הגדרת טמפרטורות

חשוב לוודא שלמחליק יש אפשרות להגדרת טמפרטורות בהתאם לסוג השיער והעיצוב הרצוי. רוב המחליקים, יכולים להגיע ל- 240 מעלות צלזיוס, כאשר חשוב לא לעבוד עם חום גבוה מידי מכיוון שהוא עלול להזיק לשיער.

טכנולוגיות נוספות

שימוש בתכונות נוספות במחליק כגון כיבוי אוטומטי, תצוגה דיגיטלית וכבל מותאם, יכול להפוך את העבודה עם המחליק לקל ובטוח יותר.

שאלות נפוצות על מחליקי שיער מקצועיים

באיזו תדירות מומלץ להשתמש במחליק שיער?

עדיף להימנע משימוש תדיר ואף יום יומי במחליק, כדי למנוע נזקים ושבירה של השיער. כדי לנסות ולהגביל את השימוש במידת הצורך, לפעם או פעמיים בשבוע. כמו כן, כדי להגן על השיער אף יותר, כדאי להשתמש בספריי או בסרום מגן חום.

האם אפשר להשתמש במחליק שיער על שיער רטוב?

לא, לא מומלץ להתחיל לעצב את השיער עם מחליק על שיער רטוב. הסיבה היא המפגש של המים עם החום של המחליק, עלול לגרום לייבוש, שבירה ואפילו כוויות בקרקפת ובשיער. מומלץ להתחיל להשתמש במחליק רק כשהשיער יבש לחלוטין.

כמה זמן מחזיק מחליק שיער?

עמידות המחליק תלויה במספר גורמים כמו המותג, האיכות ואופן \ תדירות השימוש. לרוב, אנשי מקצוע יתנו המלצות על מחליק שיער, שמחזיק בין 3-5 שנים ואף יותר אם הוא מתוחזק היטב. כדי לשמור על עמידות המחליק, כדאי לנקות את הפלטות שלו באופן קבוע ולאחסן אותן כראוי.

אילו מחליקים מומלצים לשימוש?

התאמת המחליק תלויה בצרכים וברצונות של כל משתמשת. אצלנו, במרכז השיער של עדי אשכנזי תוכלו למצוא מחליקים איכותיים מבית המותגים המובילים בעולם כמו מחליק טיטניום של Flawless pro, מחליק נאנו טיטניום WET & DRY של בייבי לייס, מחליק שיער MAX 480 SLIM של MQ PROFESSIONAL, מחליק שיער SKP 1000 של schwarzkopf ועוד.

לסיכום, איזה מחליק הכי טוב?

בחירת מחליק שיער מקצועי, היא חיונית להשגת שיער חלק, בוהק ובריא. זכרי לפני הרכישה לקחת בחשבון גורמים כגון איכות הפלטות, טווח הטמפרטורות ותכונות נוספות של המחליק.

מחליקים לשיער מומלצים, משתנים מאחת לאחת בהתאם לסוג השיער, הצרכים האישיים, גודל וציפוי הפלטות, המותג והטכנולוגיה של המכשיר.

אנו, ב-The Hair Center מבית עדי אשכנזי, מתמחים בשיווק ציוד ותכשירים לטיפוח השיער, למספרות וללקוחות פרטיים, מהמותגים המובילים בארץ ובעולם.

צוות המומחים שלנו, ישמח לסייע ולספק ייעוץ ומוצרים בהתאמה אישית לפי סוג השיער והצרכים האישיים שלך.

להתייעצות עם המומחים שלנו ולמענה על שאלות, אנחנו זמינים בטלפון 09-7651665 או 054-8081800.

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

המדריך המלא לבחירת מחליק מקצועי לשיער